Tuesday, May 22, 2012

Panikken brer seg


Jeg har begynt å merke et lite snev av panikk nå. Jeg flytter i morgen! Dette er nest siste dagen min i denne byen fram til jul. Snart er jeg på vei til noe helt ukjent. Jeg gleder meg jo også masse, men det er faen meg skummelt og! Tida har gått så fort! Jeg er jo ikke klar! Jeg hadde jo så god tid og nå går alt så fort.

Det verste blir egentlig å komme fram dit jeg skal bo. Hvem er de jeg skal bo med, og hvordan er de? Hva om jeg ikke passer inn. Hva om de er fanatiske øko-elskere eller nudister. Eller medlem av en sekt. Eller sexklubb. Ikke at det forsåvidt gjør så mye for meg hva de driver med, men det handler jo om å passe inn. Tenk om de ikke liker meg. Syns jeg er kjemperar! Jeg er jo litt rar....

Tenk om jeg ikke får meg jobb. Eller venner. Eller et liv. 

Å herregud hva er det jeg har kasta meg ut i? Hvorfor måtte jeg finne på det her. Men det er for sent nå. 
Og den som våger intet vinner. Og jeg vil definitivt vinne!
Dessuten er det jo gøy at det skjer noe nytt, og at ting er spennende for en gangs skyld.

No comments:

Post a Comment