Monday, May 28, 2012

Irritasjons moment: Serher.no idioti

Som vanlig gikk jeg inn på seher.no for å se om det har skjedd noe nytt i kjendis verden. Jeg pleier som regel å stikke innom der en gang i løpet av dagen, men også vg.no og dagbladet.no så det er sagt.
Uansett, på førstesiden var det to bilder av Rihanna med lyst hår og overskriften lød som følger: Var det ikke dette du aldri skulle gjøre?

Og når jeg trykker meg inn står det "Selger parfymen helt naken"  "Moren min ville drept meg om jeg poserte naken har Rihanna tidligere uttalt"


Så det var altså dette hun aldri skulle gjøre. Men hun er jo bare toppløs! Så hvorfor skrive "selger parfyme naken"? Er det bare for å få tenåringsgutter med wieneren i hånda for å klikke seg inn?
Og enda verre ble det da jeg leste dette:

Noen dager tidligere kom Rihanna på «American Idol» med svarte dreads. Men nå har hun kappet håret og blitt blondine for reklamen.

 Er Seher.no folkene virkelig så dumme? De bildene for den reklamen ble for det første sikkert tatt for evigheter siden. Det er jo ikke noe man bare slenger sammen i en fei, for det skal jo gjennom retusjering og layout og alt mulig. Og for det andere er det jo helt klinkende klart at hun har på seg parykk på bildene!

Jeg syns nå det ser ut som det blonde håret til Rihanna nesten alltid har vært parykk eller lacefron.


 Men uansett, så kommer dette, som toppen av kransekaka:

 Om det bare er på overkroppen hun mangler klær, eller om hun var helt naken under fotoseansen vites ikke.

Selfølgelig vites det ikke, men sansynligvis har hun kanskje en bukse eller en shorts på seg. Det er heller ikke alltid at folk som er "nakne" på bilder, med kanskje en blomst eller noe som dekker det viktigste er nakne! Ofte har de en hudfarget string, som bare blir redigert bort etterpå.
 Det samme gjelder også sexscener, da bruker man ofte en hudfarget lapp eller en sokk om man er mann.
Og hva bryr det dem egentlig? Er det en viktig detalj at hun kanskje er naken. Kanskje er hun tilogmed naken når hun skal inn i dusjen! Tenk på det!

Så nå må seher folkene slutte å tulle sånn!  Dette er direkte pinlig!
 Egentlig er det litt pinlig at jeg gidder å bry meg også kjenner jeg...



No comments:

Post a Comment