Friday, May 25, 2012

Drømmeplagg: kjole med spikes


Denne kjolen som "Samantha" hadde på seg i Sex og singelliv 2 filmen er så kul at jeg ikke helt vet hva jeg skal si. Husker jeg tenkte på den i lang tid etter filmen. Og jeg får nesten litt vondt inni meg, fordi den aldri kommer til å bli min. Den er jo så fin!

Og jeg tenkte at den blir jo garantert kopiert og jeg kommer sikkert til å finne en "ikke-fullt-så-fin-men-bedre-enn-ingenting" variant på en eller annen klesbutikk. Men neida, det ble liksom aldri sånn. Det var ingen som hadde så stor "skulderpynt", og de løse som man kunne sette på sine egne topper og kjoler falt liksom aldri hel i smak hos meg.

Forresten så syns jeg ikke den er så fin på Rihanna egentlig. Den er mye finere uten den dype utringningen, men meg om det. Dessuten ser det ut som de "bowser skallene" med piggene er mindre på henne enn den er på Kim Catrall. 

Men hadde jeg bare hatt noe lignende jeg, så hadde jeg brukt den hver gang jeg skulle ut nesten!


No comments:

Post a Comment