Sunday, May 27, 2012

Sparkjøp butikken for første gang

I går skulle jeg bare ut å handle noen småting jeg trengte og på vei ned til Bergen Storsenter gikk jeg forbi sparkjøp butikken. Som faktisk er nesten naboen min. Så jeg fant ut at jeg måtte inn og ta en titt, for jeg har aldri vært på en sånn butikk før. Og de kan jo faktisk ha noen fine ting, som toalett saker og pynte ting.

Men da jeg kom opp rulletrappen kom jeg jo rett inn i avdelingen med klær. Kjerring klær for å si det mildt. Og det var jo en hel jungel, som ingen ende ville ta. For ikke å snakke om alle pensjonistene som sto og hoiet til hverandre om den ene silkeblusen etter den andre. Hele greia ble så trykkende at jeg bare måtte komme meg ut. Men butikken er jo bygd opp som en labyrint, og på hvert hjørne av en kleshylle står en eller annen creepy utstillingsdukke. Og da mener jeg ikke de vanlige, men de som ser ut som folkene i House of Wax filmen!




 Denne stakkaren har ikke arm en gang.

Men jeg kom meg ned og da ble alt mye bedre. Selv om det er ganske mange der, spesielt i sko avd. Det var nesten så jeg kjøpte et par hvite tøysko, for de kostet bare 50 kr! Men jeg kler liksom ikke sånne sko så da gadd jeg ikke likevel. 

Det var ikke noe særlig til pynteting til min smak der, men jeg fant en haug med lys og duftlys. Desverre lukter de absolutt ingenting. Jeg kjente ikke noen annen lukt enn sånn vanlig lys lukter i hvertfall. Så det ble ikke noe der heller.


Men de hadde en ganske så stor kosmetikk avd som jeg brukte en del tid i.




Desverre var egentlig ikke sminke noe billigere her enn noe annet sted så vidt jeg så. Men det var jo greit å titte litt uansett. Det ble da hvertfall noe handling. Som 2 hodeputer til bare 79 kr pr stk og dette:


Loreal ansiktskrem til 50 kr, Depend neglelakk fjerner til 25 kr og St Moriz selvbrunings mousse til 79,90.
Tenkte jeg skulle skrive hva jeg syns om den, bare jeg får prøvd den. 

 Og 2 pk Simple sminkefjerner servietter til 50 kr.

No comments:

Post a Comment