Wednesday, May 23, 2012

Neglelakk fra Loreal

For litt siden var det tilbud på neglelakk på Cubus, 3 for 99 kr, så da måtte jeg nesten slå til. Jeg har ikke så mange lenger fordi jeg kastet mange i løpet av årene i ferskvaren på Ica. Ikke noe neglelakk på jobb gitt! Så nå må jeg ha det på hver dag, for å veie opp for de tapte årene!

Uansett, de er faktisk ganske bra! Jeg prøvde den i mint farge første gang på lørdag, to strøk og den var bare litt slitt av i dag. Så de holder virkelig lenge. Og det er ikke verst når man får 3 for 99 kr. Jeg syns de er mye bedre enn f.eks de fra Depend. For de ser ofte annerledes ut på, og man må ha så mange strøk for å få en ordentlig fin tett farge. Man trenger bare to med disse fra Loreal. Så jeg tror jeg skal forsette med å kjøpe disse. De kommer i så mange fine farger også, at det var vanskelig å velge 3.



Her er den hvite på. Den er jo fin, men av en eller annen grunn syns jeg det alltid er så fint på andre, men når jeg skal ha det blir det liksom så rart. Ser nesten litt ut som jeg har tatt på tipex sånn som vi gjorde i timen på ungdomsskolen. Men det er vel kanskje bare uvant, så jeg får nå prøve å gå sånn likevel.

No comments:

Post a Comment