Friday, May 25, 2012

Innkjøp 25.05

Det ble jo litt handling i dag da og her er det jeg kjøpte:


En mint farget shorts fra Bik Bok. Det er 30 % på alt i butikkene til lørdag, så den kostet bare 104 kr!


En primer fra Accessorize til 119 kr tror jeg det var. Aldri prøvd den før, men den kjentes ut som den fra Gosh som de har på Vita og jeg liker jo den. Så hvorfor ikke. Dessuten var det så fin tube!


En 3 pk med glass fra Nille til 39,90 tror jeg det var. Veldig fint mønster på de, men det kommer ikke ordentlig fram på bildet desverre.


4 forskjellige duftlys fra Nille til 14,90 pr stk. Det syns jeg var så billig så jeg tok alle. Selv om jeg egentlig ikke er så glad i lavendel lukt. Det er nemlig det, og en som heter Orchid som da lukter orkidè blomst, Ocean som lukter saltvann og Berry som lukter bær.

 Så kjøpte jeg et hvitt lysfat på Nille til 69,90, hvite lysholdere til 14,90 pr stk og to pakker med steiner til 29,90 pr stk. Jeg kjøpte i sølv og hvite. Telysene er kjøpt for 10 kr eller noe sånt på Rema og lukter Vanilje!


På Clas Ohlson fant jeg en mini radio på tilbud til bare 129 kr med skrift på sidene hvor det står masse fine ord. Jeg tenkte jeg skulle ha den på badet for at ikke alle skal høre alt hva man driver med til alle tider hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Og på Accessorize fant jeg også denne hårbøylen med sommerfugler på til stive 119 kr. Men den var så fin at den måtte jeg ha selv om jeg egentlig syns det er ran.


Og på matbutikk kjøpte jeg litt nødvendigheter til å ha på badet bare.

No comments:

Post a Comment