Tuesday, May 22, 2012

Tips til jobbintervju


Det har selfølgelig ikke jeg tenkt på før nå. Men i stedet for å komme med bare en bunke med papirene sine i håmda, ser det jo mye bedre ut å ha de i en mappe. Da kan man ha den under armen når man kommer inn, så man ser ekstra profesjonell ut. Og man ser godt forberedt ut og det er jo et stort pluss. Dessuten kan man galant sende den over til intervjueren og si "her er papirene mine"
Så derfor har jeg da kjøpt meg en sånn mappe. Og den ble rosa for det er jo gøy med litt farger også, ikke bare en kjedelig hvit eller svart.



Men så er spørsmålet da, kan man ta mappa tilbake, eller skal man la intervjueren beholde den? Man kan jo nesten ikke be om å få den tilbake, for de vil jo ofte beholde papirene dine. Det har jeg liksom ikke helt funnet ut av. Men det ser nå hvertfall bra ut!

No comments:

Post a Comment