Tuesday, May 29, 2012

The Great Gatsby film trailer


 Å herregud, er det en film jeg skal se i år så er det jammen meg denne! Dette er den første Baz Luhrmann filmen jeg har villet se siden Moulin Rouge, som var en av yndlingsfilmene mine en periode. Ikke at jeg egentlig bryr meg så mye om regissører at det gjør noe, men de setter jo sitt preg på filmer. 

Og med han i det tilfellet er det farger og musikk, dans, og fantastiske kulisser og kostymer, og det er liksom en eksplosjon av alt mulig på en gang. Det liker jeg! Går liksom ikke an å vise med bilder så slenger inn Moulin Rouge traileren, bare fordi jeg enda digger den kjenner jeg hehe.


 Og det ser ut som det er litt sånn stil over The Great Gatsby også!

Dessuten er jo Leonardo Dicaprio med, og når har han ever lagd en dårlig film (annet enn kanskje The Beach syns jeg) og han har vært med i mye action de siste årene, men nå er han med i et kjærlighets drama.


Og Carey Mulligan, som jeg egentlig ikke er så fan av, men bare hvordan hun ser ut i filmen gjør at jeg liker henne. Og det er jo et godt tegn.


Og ellers er det noen andre kjente fjes som Tobey Maguire, Isla Fisher og Gemma Ward. 

Jeg er klar!

No comments:

Post a Comment