Wednesday, May 30, 2012

Innkjøp 29.05

På vei til jobb intervju i går fikk jeg øye på disse tallerkene i et vindu. Og siden jeg trenger tallerkener, for det har jeg ikke, så ble det de. Det fantes en i beige også, men jeg syns ikke den var så fin. Nå i ettertid vet jeg ikke helt hva jeg syns om den blå heller. Følte at den ble litt bestemor? Men den rosa er jeg fornøyd med. Og for all del, de skal jo bare spises av.



De kostet hvertfall 100 kr på Fana Glassmagasin tror jeg det het.

På black design fant jeg egentlig en del jeg kunne tenkt meg, men siden økonomien er litt usikker til jeg får lønning så endte jeg bare opp med to ting.


Dette lille skiltet, som jeg ikke egentlig tenkte over før jeg kom hjem at har sommerfugler på. Men da er det bestemt, temaet på rommet blir sommerfugl. 

Fikk ikke helt med meg prisen på skiltet, men det kostet rundt 50-60 kr.


Og denne glass karaffel, flaske tingen. Men hva jeg skal med den er en liten hemmelighet foreløpig. Har et lite prosjekt på gang nemlig. Uansett, den kostet 149 kr.

Og så gjorde jeg jo da en brøler. Jeg har hadde lyst til å finne en ny foundation som jeg var litt bedre. Den jeg bruker nå fra Gosh er bra fordi den dekker og sitter godt. Problemet er bare at den ikke matter ned huden og jeg blir fort blank. Så da tenkte jeg på å finne en som kanskje er litt bedre sånn sett.

Så endte jeg opp med å kjøpe denne, siden jeg mente at jeg hadde hatt en positiv opplevelse med den før.


Men da jeg kom hjem og fikk prøvd den, skjønte jeg fort at det var helt feil! Den dekker ingenting, gjør meg blankere enn noen sinne og etter en time ser man ikke at jeg har på meg sminke en gang. Den er som en dagkrem med farge. Og jeg trenger mer enn det.

Og når jeg tenkte meg om en gang til, kom jeg på at den ligger jo i sminkekofferten min. En helt lik en, som er like elendig. Så det var de 175 kr rett i dass. Sånn går det når man ikke har alle tingene sine på et sted, man glemmer hva man har og alt blir bare tull! Heldigvis kommer flyttelasset mitt på lørdag.

Så Heidi, denne får du når jeg kommer til oslo. Orker ikke se enda en av disse liggende rundt.

No comments:

Post a Comment