Wednesday, May 30, 2012

Hår og skjegg forandrer menn!

Her er da et eksempel på hvor mye hår og skjegg kan forandre menn til det verre. Noe min eks i hvertfall aldri skjønte. Det er jo selfølgelig smak og behag, men jeg syns nå dette er en bra måte å vise hva jeg mener på. Bare ser her på Chris Hemsworth, kjent fra Thor og The Avengers. Han er jo i utgangspunktet en kjekkas. Men bare se hvordan han forandrer seg.


Vi startet med kort hår og 3 dagers stubbe skjegg. Dette er sånn jeg syns han ser best ut! Men så foretrekker jeg ofte menn med kortklipt nesten snauet hår.


Så vokser håret hans ut, men skjegget blir regelmessig trimmet. Det fungerer med en nødskrik, rett og slett fordi det blir for baby-face for meg. 


Samme håret, men med grovere skjegg fungerer bedre. Litt mer mandig.


Her har håret blitt lenger, men skjegget er det samme. Dette fungerer også for meg, det gjør ikke noe med litt lengde på håret, selv om jeg som sagt foretrekker kortere.


Og da er det omtrent her jeg begynner å få problemer. Dette blir feil, så feil. I stedet for surfer dude, blir det Fabio. Og hvis folk ikke vet hvem det er så se her:


*grøss*



Og så blir det enda verre, langt hår og mye skjegg. Det er gubbe! Han ser jo plutselig ikke ut som seg selv i det hele tatt, men mer som Terry Bellefleur i True Blood:


Og det er jeg ikke alene om å mene, siden jeg fant denne når jeg googlet etter bilder:

Så ja, alt med måte gutter! 
Det skal ganske mye til for å kle alt, som enkelte menn har den soleklare oppfatningen av at de gjør.

Unntaket er hvis du er født glinsende, muskuløs og i svart/hvitt, for dette hadde hvertfall fungert for meg anytime!



No comments:

Post a Comment