Thursday, May 31, 2012

Rewind tilbake til praktisk skittentøy innlegget

Jeg skrev nemlig om disse fantastisk praktiske skittentøyskurvene i et innlegg. Og da jeg i går var enda en tur innom sparkjøp butikken snublet jeg faktisk over akkurat denne:


Men det postive om den trekker jeg fort tilbake etter i dag, for den er IKKE fin! Den er i et rart stoff som er mer som plastikk, eller sånn strie sekk som man har ved i.Og det er ikke så stivt som på bildet. Det er litt sånn slaskete, så når det ikke er klær inni ser den tjafsete ut.

Og inni er det et sånn fòr som ser ut som en vaskepose, som man kan snurpe sammen. Noe som er toalt unødvendig syns nå jeg. Når kurven er så full vasker man klær! 
Ikke snurper det godt sammen og later som ingenting.

Så nei denne får karakter 2/6 av meg, og det er virkelig ikke godt nok.
Så jeg vil heller bestille et annet sted som den kanskje koster mer, men også er i bedre kvalitet.

No comments:

Post a Comment