Monday, June 25, 2012

Når ble jeg en cougar!?


 Ja hvordan skjedde det egentlig? Jeg som alltid har likt eldre gutter. Som aldri ville finne meg en på min egen alder for han kom til å være for barnslig. Og nå, nå liker jeg bare de som er yngre enn meg. Hvordan har jeg plutselig byttet smak?

Først trodde jeg bare at det var fordi de så eldre ut enn de egentlig var. Altså Bergen er jo rene twilight zone når det kommer til alder på folk. Det er snudd helt på hodet og alle er yngre enn de ser ut som. Bortsett fra meg da selfølgelig, med sinna rynke og det hele. 

Og det er jo greit nok, når man ikke vet hvor gamle de er og tror de er eldre. Men så er det en person som jeg også syns er ganske så kjekk, og han må være yngre enn meg. Altså jeg ser det. Men akkurat det bryr jeg meg fint lite om når det gjelder denne personen, så kjekk er han!

Jeg kan like gjerne flytte inn i Cougarville med en gang hvis dette fortsetter. Og det verste er at yngre gutter vil ikke ha eldre jenter som meg. De vil enten ha noen yngre eller en heit 35 åring. Ikke meg. Så jeg håper smaken min endrer seg fort som flint, ellers blir jeg singel til jeg er 35 og det er 11 år til.

Og ja bare så det er klart, dette her gjelder gutter fra 19-22, og det er overhode ikke Justin Bieber jeg har i tankene her, bare så det er sagt!



No comments:

Post a Comment