Sunday, June 24, 2012

Tag: What's your makeup style



Jeg fant denne makeup tag'en på en blogg jeg leser, og siden jeg ikke blir tag'et av noen med det første så tar jeg den likevel, fordi sånne ting er morsomt! Den er på engelsk, men jeg svarer jo da selfølgelig på norsk.
 Så her er spørsmålene:



Og her er svarene mine:

1. Mitt minimum som jeg tror jeg kunne fått på meg i løpet av 5 min blir da foundation, rouge, eyeliner, mascara og markere øyenbrynene.

2. Da ville jeg valgt fjær løsvipper. Fordi jeg syns det ser kjempekult ut!


 3. Jeg hadde lett droppet renseproduktene. Det er helt uaktuelt for meg å gå ut av døren uten sminke og jeg er ikke noe flink til å bruke rense produkter uansett egentlig. 

4.  Nå om dagen er det ikke så mye faktisk, bare Mineral Veil fra Bare Minerals, kost som følger med og en setting spray fra Icing. Som snart går tom! Ja også en liten hårbørste.


5. De to tingene jeg alltid kommer tilbake til er Isadora Colorful Eyeliner og enkelt og greit, eyeliner pennen fra H&M. Isadora sin dipliner er en av de jeg liker best fordi den ikke tørker inn med en gang og spissen er passe tykk. Vil jeg ha den tynnere bruker jeg bare pensel. Og eyeliner pennen til H&M er like god som alle andre jeg har prøvd og jeg tar lighter trikset på eyelinere uansett, så det har ikke så mye å si.



6. Smokey eyes blir valget mitt. Fordi jeg liker best å fremheve øynene mine siden de er små og ser trøtte ut. Dessuten liker jeg ikke leppene mine så går aldri med røde lepper. 



7. Før brukte jeg alltid bare lipgloss, men i det siste har jeg begynt å like leppestift bedre. Føler at det kler meg bedre enn lipgloss ofte, så ja jeg må si leppestift.
 8.  Ja, setting sprayen min fra Icing. Trodde ikke den skulle være så bra siden den kostet sånn 5 dollar eller noe, men den er kjempebra! Den gjør at sminken min holder så mye bedre og at jeg blir mindre blank enn jeg ble før. Så det var en overraskelse!

No comments:

Post a Comment