Thursday, June 21, 2012

Hvordan skjule store porer ved hjelp av sminke!

Jeg, som sikkert mange andre har problemer med store porer. Det er desverre ikke så mye å gjøre med det, annet enn å bruke såkalte pore minimizer produkter og rense huden ordentlig. Det kan hjelpe en del, men jeg mener å ha hørt at hvis man først har store porer, så har man det. Hvis ikke man følger å ta kjemisk peeling eller noe slags laser behandling, jeg tror det kan hjelpe også.

Bildet er tatt fra google, det er ikke meg. Jeg hadde aldri gått med sånne øredobber....


Men uansett, den gode nyheten er at man kan jo i hvertfall sminke over det! Noe som egentlig ikke er så lett, syns i hvertfall ikke jeg. Helt til jeg fant disse videoene på youtube en stund tilbake!

Dette er en av de mange sminke guruene jeg følger på youtube, og han har to gode teknikker for å dekke porer. Selv foretrekker jeg teknikken på den nederste videoen, fordi jeg syns svampe metoden er litt vanskelig og jeg har ikke noen god svamp.



Jeg syns i hvertfall at det virker, så det kan være verdt å prøve ut!

No comments:

Post a Comment