Thursday, June 28, 2012

Tips: Styling produkt til de med kort hår!


Styling produkter er noe man virkelig er nødt til å ha, og gjerne burde investere litt ekstra i når man har kort hår. Det har i hvertfall jeg lært meg. Det har alt å si på hvordan frisyren blir seende ut, og man kan faktisk gjøre en del med kort hår også hvis man bare prøver seg fram. Dessuten er det en gang sånn at det syns mye bedre på kort hår når man sluntrer unna å style det, enn med langt hår som man bare kan slenge opp i en topp på hodet.


Jeg er i hvertfall veldig glad for at jeg kjøpte denne, som frisøren min kalte en spray voks. 
For dagen etter at jeg hadde klippet meg, så jeg rett og slett ikke ut på håret. Jeg ligger ganske urolig om natten og alt sto rett opp da jeg våknet. Og jeg tror ikke vanlig hårspray hadde gjort susen her altså.
Heldigvis kjøpte jeg jo da denne, og kunne bare spraye og legge håret ned igjen så det lignet på gårsdagens sveis.

Denne er da fra Sexy Hair i serien Short Sexy Hair og heter Play Dirty. 
Det er altså en veldig seig klissete spray, som gjør at du kan forme håret slik man vil. Vil man lage det rufsete gjør den det, vil man forme luggen og legge den flat kan man det. Den gir håret masse tekstur og tørker ikke med en gang, så man rekker å jobbe med den. Den lukter også litt sånn godteri!

Den tørker også inn, så man trenger ikke tenke på å være klissete i hodet resten av dagen. Det er jo ikke en voks eller paste, så man får ikke fett hår eller trenger å bekymre seg for å bruke for mye. Noe jeg alltid gjør med vanlige produkter og ender opp med å se ut som jeg har smurt inn hodebunnen med olje!

 Det er lett å gre den ut igjen. Og den holder omtrent en halv dag i mitt hode, så jeg må fikse det en gang til hvis jeg skal ut på noe om kvelden. Prisen er en smule stiv, jeg betale 250 kr for min. Men den gode nyheten er at det går fint an å kjøpe den på nettet til en langt billigere penge!

Så det er i hvertfall mitt tips til alle med kort hår!

No comments:

Post a Comment