Saturday, June 23, 2012

Eyerock

I går oppdaget jeg noe nytt, som kanskje har vært å få tak i lenge, hva vet vel jeg. Men nytt for meg i hvertfall, nemlig eyerock. Jeg har både sett og brukt nailwraps/nailrock. Og jeg har sett at det finnes sånt til leppene. Men øynene? Det var noe nytt!





 Det er altså da en pakke med eyeliner streker på et ark, som man klisterer på øynene sine. I disse pakkene er det 4 forksjellige. Også finnes det en pakke med blonde mønster.
Disse er fra nelly.com og koster 99 kr pr pk, men man får sikkert kjøpt de flere steder.

Jeg syns det ser litt gøy ut jeg. Spesielt den med blonder. Eyelineren kan man jo bare tegne på selv, men poenget er vel at dette sitter bedre. Eyeliner kan jo falme fort. 
Så jeg tror jeg vil prøve, bare for å se hvordan det er!

No comments:

Post a Comment