Friday, June 29, 2012

Adele er gravid og Katie Holmes er fri!

To store nyheter ble sluppet i kjendis verden i dag! Og jeg ser på begge som positive, og verdt å nevne.

Det første er at Adele er gravid med sitt første med barn sammen med kjæresten Simon Konecki!
Det er jo alltid koselig med babyer, for de som ønsker seg det og når hun først skal ha pause kan hun like så godt stifte familie spør du meg! Så gratulerer!


Det andre og den enda større nyheten er at Katie Holmes og Tom Cruise skal skilles!
Veldig mange forlovelser og skilsmisser nå om dagen, det er jo ikke lenge siden det ble bekreftet at Johnny Depp og Vanessa Paradis skilles heller.

Men uansett, jeg sier da "Yay!" Noe som er stygt å si om en skilsmisse og det er veldig synd at Suri blir midt oppi det hele. Men for Katie Holmes sin del syns jeg det er litt bra. 

FORDI jeg er overbevist om at Tom Cruise er et meget spesielt menneske, noe som på en måte ble bekreftet da han hoppet villt på sofaen til Oprah og annonserte hvor forelsket han var i Katie. Det var et øyeblikk jeg og mange andre tenkte at nå har det løsnet noen skruer her.
For de som ikke fikk det med seg da, se her:


Jeg tror han blir vel for intens for Katie. Jeg er ikke så glad i for skev maktfordeling i et forhold, og det er jo tydelig at Tom Cruise er den som spiller på fløyten alle andre må danse etter. Med sin karriere og alle pengene er han nok vant til å få ting som han vil.

Og han er en god slump eldre enn henne og veldig inn i scientologi som da er veldig omstridt. 
Dessuten spilte hun i hva da, en film eller noe etter at de ble gift. Husmor med kjerringsveis og baby maskin var det hun ble da de giftet seg.

Altså for all del, han er er jo sikkert hyggelig og de har vel hatt det bra.
Men det er liksom ikke noe sjokk. Og jeg syns han burde finne seg en dame nærmere sin egen alder, som ikke lar seg pille på nesen og som har sin egen karriere. 

Ikke at jeg vet hvem det skulle vært men... ikke Katie Holmes i hvertfall!


Ps: lykke til Tom!

No comments:

Post a Comment