Thursday, June 28, 2012

Gårsdagens shopping

I går var en usedvanlig bra dag! Jeg bare koste meg. Først trosset jeg høydeskrekken for å gå opp på takterassen og sole meg. Noe som faktisk var kjempekoselig bare jeg kom meg opp. Det blåste en del, så det var ikke super varmt, men det var 19 grader og jeg ble da solbrent!

Ellers ble det litt shopping i går, selv om jeg er på lockdown. Men alt jeg kjøpte var på salg og da er det greit! Det er jo salg overalt nå, så det er ganske vanskelig å ikke kjøpe noe. Og direkte dumt også for man kan virkelig gjøre noen kupp, hvis man bare tar seg tid til å rote gjennom stativene med klær og gå gjennom 50 ting man overhode aldri kunne gått med. Her er hvertfall det jeg fant:


Highwaist bukse fra Bik Bok 250 kr. Den er faktisk veldig fin på til min store overraskelse! Jeg syns det er så vanskelig å finne fine highwaist bukser pga at jeg har litt mage og da blir det vanskelig å finne modeller som er fine både på legger og lår, men som jeg får lukket igjen hehe.
 Denne i modellen Higher og anbefales veldig!

Toppen kostet 69 kr eller noe sånt og er også fra Bik Bok.


Kjede med liten parfyme flaske 10 kr på H&M


Dette kjedet kjøpte jeg også på H&M og det kostet egentlig 79,90. Men siden den lime grønne delen var ødelagt, var det satt ned til bare 30 kr. Den grønne delen er det bare å hekte av, og den var uansett ikke min stil så jeg føler at det var et kupp!


No comments:

Post a Comment