Sunday, June 24, 2012

I hate sundays

Enda en stille kjedelig søndag på gang. Hittil i dag har jeg ikke gjort noe annet enn å sove lenge, se på sminke videoer på youtube og hørt på Natalie Imbruglia's Torn hundre ganger. Aner ikke hvorfor, men har plutselig fått skikkelig kick på den sangen. De jeg bor med må da begynne å lure siden den er omtrent den eneste sangen jeg hører på. Annet enn The Cardigans med Favourite Game. Hva skjer med 90'talls klassikerne?


Uansett, nå er jeg ganske rastløs og kjeder meg, så begynte å google forskjellige ting å gjøre i Bergen på en søndag. Og akvariet var ingen dum idè! Så jeg klikket meg inn på nettsiden for å sjekke åpningstider og så samtidig på prislisten.

Og kjære vene, jammen er det dyrt! Jeg så for meg litt over en 50 lapp, kanskje 70-80 kr. Men neida, 200 kr skal de ha for å sette foten inn døra! Er det jeg som er gjerrig, eller er det i overkant dyrt?


Også koster årskortet bare 429 kr! Da burde man jo heller kjøpe det egentlig. Men hvor ofte kommer jeg til å gå på akvariet da? Det er jo en litt sånn en gangs ting.
Jeg vil helst unngå å bli hun rare som henger alene på akvariet hver søndag, for å si det sånn!

Så da blir jeg vel nødt til å rydde ferdig i klesskapet og poppe popcorn i stedet.

No comments:

Post a Comment