Tuesday, July 24, 2012

Adidas Take The Stage med David Beckham

Jeg har egentlig ikke aldri vært en av de jentene som svermer over fortball spillere, hverken Beckham eller Ronaldo. Selv om jeg skal ærlig innrømme at jeg smeltet i 5 min for Ronaldo da han la seg rett ned og gråt på banen under euro finalen i 2004. Enda jeg ofte foretrekker at menn ikke gråter så mye, med unntak av dødsfall og tragedier, var det fordømt søtt likvel.


Men nå sporer jeg av her, det jeg skulle fram til at jeg alltid har likt David Beckham alikevel. Ikke fordi han er kjekk eller noe, altså jeg ser jo at han ser bedre ut enn mange andre. Men jeg har jo litt spesiell smak kan man kanskje si, så jeg syns ikke han er det helt store. Men jeg har alltid likt han fordi han virker uforskammet hyggelig. Han bare smiler og er koselig han.

Bare se her:


Ingen sure miner, og han virker oppriktig glad for å få posere på bilder med disse folkene. 
Kan ikke se for meg at han noen gang er sur og grinete jeg, selv om han da selfølgelig sikkert er det.

No comments:

Post a Comment