Tuesday, August 14, 2012

Tips: Stella phoneholder


Et lite tips til de som liker å trene, og skulle hatt et sted å oppbevare mobilen sin! Denne telefon holderen fra Gina Tricot er jo ikke dum. Den koster bare 129 kr, noe som ikke er så dyrt syns jeg. Og den er svart og rosa, noe som er ganske okei farger, som passer til det meste. 

Jeg kunne egentlig tenkt meg en selv, siden jeg alltid går rundt med store planer om å begynne på trene igjen, og alltid må ha tlf min i lomma hvor den hopper rundt og er i veien. Dessuten ser det jo mer proft ut å ha den i en holder rundt armen da, og det er jo alltid et pluss. Om man føler seg litt dum og klønete når man trener, som jeg alltid gjør, er alle hjelpemidler som får meg til å se ut som at jeg vet hva jeg driver med et stort pluss. Fake it till you make it!

No comments:

Post a Comment