Thursday, August 16, 2012

Beverly Hills 90210


Vi husker vel alle gode gamle Beverly Hills 90210? Det gjør i hvertfall jeg! Jeg husker så godt når det gikk etter skoletid. Før Friends, Breaker High, Tia og Tamara og alt det der. Og det varte jo evig langt, til de ble skikkelig voksne og Steve giftet seg, Donna datet en alkoholiker og Kelly ble voldtatt i et smug.


Jeg likte alltid Kelly og Brenda best. Syns Andrea var den peneste og Dylan den kjekkeste så klart. Men så kom Valerie og lagde drama, og jeg syns hun var den kuleste og peneste av alle. Spesielt siden Kelly begynte å bli kjedelig og meggete på den tiden og Brenda forsvant.


Og jeg likte aldri Donna eller Steve. Så hver gang det var en episode med mye fokus på de, syns jeg det var gørr kjedelig og ville heller se mer av Kelly og den pille poppende moren hennes. Med unntak av det greiene med at Donna ville vente med å ha sex med David til hun var klar eller gift eller hva det nå var. Det syns jeg faktisk var interessant.

Men uansett, i dag fant jeg alle sesongene på nettet som man kan se gratis på http://www.free-tv-video-online.me/internet/beverly_hills_90210/index.html

Så nå skal jeg ha maraton i helgen tenkte jeg. Altså, de ser jo ganske spesielle ut med den 90 talls stilen, det er til tider litt fjasete og dårlig skuespill. Og litt for mye sånn moral greier og kleine scener med foreldrene til Brandon og Brenda. Så jeg kommer nok til å bli både flau og skrattfull gjennom dette. Men jeg foretrekker fortsatt den gode gamle serien framfor den nye!!


No comments:

Post a Comment