Sunday, August 19, 2012

Mugshot


Etter å ha lest en artikkel om såkalte mugshots i gamle dager, måtte jeg nesten prøve bilde generatoren for å se hvordan jeg hadde blitt. Man tar altså da et bilde av seg selv med web cam og så morfer de det bildet inn i et av bildene av ordentlige fanger fra 1800 tallet. Og dette er altså resultatet!


Jeg tok bare med de som jeg faktisk så ut som en person på da, for på mange av de ser man jo godt at det ikke er ekte og det ødelegger bare selv om det er morsomt. Jeg brukte det samme bildet av meg på alle, men resultatene ble veldig varierende. Det andre bildet er i hvertfall min favoritt. Litt sånn Ivo Caprino dukke fakter på gang. Og den barten der, den er ikke min altså!

Her er hvertfall link til siden jeg fant festlighetene på http://www.buzzfeed.com/bbcamerica/examples-of-why-mugshots-were-way-cooler-in-the-18

No comments:

Post a Comment