Monday, April 30, 2012

Det kommer en dag


 Den dagen jeg endelig har sånn lengde på håret, DA skal jeg jaggu meg være fornøyd! Men det er jo enda en stund til, selv om det i nakken er i den lengden.
Problemet er alt det korte på toppen.

Å spare til lengre hår er noe av det verste som finnes spør du meg.

Det virker som det aldri skjer noe oppi der. Det går i regelrett sneglefart! Tro meg, jeg er ikke en av de som stadig sier "jeg må klippe meg hele tiden jeg for håret mitt vokser så fort!" med oppsperrede dådyr øyne og stolt mine.Og det syns jeg er uting!

Jeg er selverklært motstander av sånne folk, bare på grunnlag av at mitt dritt hår ikke er sånn og derfor er jeg sykelig sjalu hehe. Jeg er en av de som syns det går så treigt så treigt, man vet at det skjer noe oppi der, men det syns jo ikke.

Men en dag må det jo skje, og den dagen skal feires etter 4 år omtrent hårløs!

No comments:

Post a Comment