Saturday, April 28, 2012

Almanakk


Siden det skjer litt framover med flytting og jobb og skole tenkte jeg at jeg burde skaffe meg en almanakk. Det er jo greit å ha så man kan holde litt styr på ting. Men å finne en man liker, er ikke bare bare her i byen hvertfall. 

Enten er de bare sånn innmat til å ha til sånn skinnbok som også er lommebok. Eller så er den kjedelig, eller med stygt blomstrete 70 talls mønster, eller de er små og ikke har noe interssant innhold. Også er det vel bedre utvalg rundt måneds skiftet, ikke så seint på året.

Så da kastet jeg meg på  "lage din egen" bølgen, her

Sånn ble det den


Pennen er for å illustrere størrelsen.


Jeg valgte medium, og tenkte først at den var kjempe liten! Men det er ikke noe problem å skrive og den er passe til de fleste vesker. Så da ble jeg fornøyd!

Den kostet 190 kr, men tror det ble 230 eller noe med frakt.

No comments:

Post a Comment