Monday, March 28, 2011

Prillll oleen :D

Tna oli siuke tore päev, kui oli peale vaheaega jälle esimene koolipäev. EI TAHA ROHKEM KOOLI. Pmst 44 koolipäeva põrgut suvevaheajani. Tahaks vähemalt, et lumi ära kaoks, kui suve ei saa veel. Aga jahh, see ple minu teha. Igastahes, öösel oli NII si** uni. Pmst iga poole tunni tagant ärkasin ülesse ja mingi kell kuus tuleb lõpuks õige uni. Aga minu õnneks magasid mu vanemad sisse ja sain peaaegu poolteist tundi jutti magada. Hea seegi. Tundi ma õnneks ei hilineneud. Aso tundi ei tahaksgi keegi hiljaks jääda ma arvan :) Jahh, teine, kolmas tund läksid nii kiiresti mööda ja söögivahetunnil polnudki mu kõht tühi. Imede ime, mdu alati. Ülejäänud koolipäev venis nagu mingi tiguuuu. Aga prillidega oli kõik palju lahedaaam :) Eriti tore oli siis, kui Jonny (?!) ütles, et miks ml päikseprillid päise päevaajal peas ? Ma : Ei või ww ?? Ja ofcc ta vastu, et ei võii :D jahh, siuksed me oleme :) Ja mudugi Kristjan pidi ka mõnitama mind nende teiste prillide prst. MULLE MEELDIVAD NEED PRILIID, SAAGE ARU INIMESEED !!!!
Peal kooli tuli muuskakool - solf. MÕTTETUUUU !!!!!!!!!!!!! Siis tuli tants. Lemmik asi päeva juures. See läks niii kiirsti mööda, et .... Siis läksinkoju, sõin ja arvutitaha, et kas on õppida midagi. Ja EI OLNUUD. Jahh, veerandi algus ja lõpp mulle meeldivad :D Ujumas pidime mingi 24 ringi e 2400m ujuma -.- HATE IT ja Jaana mudugi ei uskunud, kui Eveliniga valmis saime selle. JEEEIIIIIIIIII .-.- Ma ple varem nii palju korralikult ujunud ja nüüd ei usuta. Ei no minda veel ???? Ja nüüd kodus. Kaifin, et õppida pole midagi, bloggin ja msnis. Raimomsi (L). Sinuta poleks elu (K) Lillu saka kallis, aga siukest musi ei ületa keegi, nagu seda on Raimo (L)

Aga ma tuttu nüüd. Jesjou, Tsau (L) ;)

P.S. Mulle ei meeldi korvi anda, eriti sulle :) Aga sry, Raimo on mu südame võtnud. (L).

No comments:

Post a Comment