Saturday, March 26, 2011

Jesjouu : )

2. Päev .
     Niisiis, minu elu .... Noo, ma käin näiteringis, ujumas, tantsimas ja muusikakoolis ( -.- ). Mul on kass Sass. Õde on ka ml : D. Siis ma käin oma unstuste mehega, kes elab kahjuks Rõngus. Lillu mees elab ka btv seal : ) Lillu, Karl, Kats ja Epp on prgu mu parimad sõbrad. RaimoMsi (L) on parim asi mu elus. Vanemad ka vähe poole toobised, aga ikkagi mu vanemad ja mdea, selleprst kuidgi kahtlane öelda nii. : D Jamhh, see, et ma kättesaamatu olema pean, on vähe kahtlane, aga mudu on mu issi julm lahe :)
     Ja kodukoht ka ss c(: .... No ma elan valges majas siukse oranžika katusega. Siin on 2 telekat, 2 WC-d ja 1 kass, mina, mu õde ja mu vanemad. Mul on kahe korruseline maja. Mu maja lähedal on Porijõgi (vms) ja mingi mets. Siis mu maja vastas on põld ja mul on 1 naaber - Martin ( ja tema pere ). Ei ja, koolile võiks lähemal elada ja Rõngus võiks elada ja üldse igalpool võiks elada : ). Ülekõige tahaks elada Rõngus :) Aga ja, siin ka suht tore elada, hommikul autoga kooli, vahel jala koju ( 2 km umbes -.- ) a mdea, üldse, ilus maja ja särkivärki : ).

 Mdu, ILY, Raimo ♥. F.Ever ♥.

No comments:

Post a Comment