Monday, March 28, 2011

Jesjou 4. päev :D

Et jah, 4. päev ss :)
Räägin oma parimatest sõpradest. Niisiis...

Lillu - Lillutips on ülimega nunnu, alati olemas, kui teda vajan. Ta on minu GEENIUSS !!!!!!!! With out her, oleks me mehetud :S:S Ei taha mõeldagi sellele :D Kohutav ... Aga Lisannel on siuke tore nimi, millel pole nimepäeäva. Niisiis peab ta oma nimepäeva Marianne nimega samal päeval. Temaga on alati megatore ja saatsuslik maja, sokkidega põllal ja Lucky Egg on meie unustamatud mälestused. Miks me mdu seal põllal üldse jooksime ??? Pole tähtis, ma rahul teadminega, et ma olin sellele hetkel koos Lilluga, mitte kellegi teisega. Meil on väga-väga palju mälestusi, millest never loobuda ei taha !!!!! Siukest tipsut tahaks küll igaüks endale ! Teda võib alati usaldada kaa, ta hoiab saladusi ! Ja elukõhna on ta ka. Kondikubu !!! lihastega :). (L) MSII (L)

Karl - Selle musiga juhtub alati midagi. Ja kui tal õnnestub mingi päev ilma jamadetta mööda saata, ss juhtub minul midagi. Pea põrutusest arvan ma ainult seda, et sa ikka tõsiselt loll, et nii tegid !!! Eija, need ajad, kui ninapidi koos sai oldud, jäävad meelde !!! Minu sünnal oli yea seal rõdul ^^ Sinuga sama, mis Lilluga, võib usaldada, ja never ei vahetaks neid aegu millegi vastu ! Karlo sünnal meil ka koguaeg vedas :D Sellist sõpra, lollakat, kuid siiski ÜLIMEGA lahdat tahan ma endale kogu eluks. See šokolaad, mis mulle naistepäevaks tõid, meeldis mlle ikka niiiiiiii väga. Eriti see, et keegigi mulle midagi kinkis :) Sinust saaks mega poiss, aga sry, ära solvu ega midagi , aga sa ple minu maitse. Küll aga su iseloom. Vot siuke peabki üks korralik poiss olema :) Armas, aus, julge jnejne. Pmst kõike, mida Karl on !! :)

Epp - Sellist tyrukut on absoluutselt võimatu unustada. Tänu talle elasin ma esimese ujumis laagri üle. Osaliselt ka tänu Evvule ja teistele, aga igaljuhul olid sina mulle suurim tugi. Teist korda oli kaa üli toree !! Eriti see väli käimla ...... Kahju, et me üksgi aasta pole saanud ühes tiimis olla. Tglt see osaliselt hea ka, sest nii räägime vähem juttu jnejne :) Ma olen õnnetipul, et siuke musi on minu parim sõber. Sinuga vist peaaegu kõige rohkem mälestusi. Lillu omab tglt ikka ära, sest me esimesest klassist peale bestud pmst, aga see aeg, mis teie mõlemaga oldud, on suurepärane. Kahju, et sa meie koolis ei käi, sest prgu ei käi sa ujumas ka ja nii ei suhtlegi me väga :( Sellep. sa ei teagi, et mul musipoiss nimega Raimo (L), keda ma meeletult armastan. AGa küll ma räägin sule temast küll ja veel :) Usaldan sind ka megalt, sest omad kogemused näitavad, et sina juba saladusi ei reeda. Kahju ainult, et sa Miinas käi. Sellest tõsiselt kahju. Ja trenni pead sa ka nüüd tulema, sest sa pole 2 KUUD käinud. 2 KUUD, saad sa aru tyruk, 2 KUUD pole ma sind trennis näinud. Liisiga peate trenni tulema. Õnneks Liisi käib vähe korralikumalt, kui sina, aga elab üle. Niiii tahan näha sind juba. Megalt igatsen !!!

No comments:

Post a Comment