Sunday, March 27, 2011

JesJouu d:

Niiss, tna oli mingi maruigav päev. Hommikul ärkasin mingi 10.45 umbes, sest õhtul sai Lillutipsu ja Raimomsiga msn-is kolmveerand üheni räägitud. Jamh, ss mingi tõusin ülesse, pesin ära ja särki värki ja ss arvutisse, endal voodi tegematta (oioi = D) ja siis mõtlesini, et ah, nkn midagi teha ple ja tegin voodi ära. Ss olin suht kaua msn-is ja siis ütles emme, et tule alla appi mulle. Mul oli igav ja ss läksingi.Pidin mingeid klaasist riiuleid puhastma. Siis oli vaja Lillule näiteringi prst helistada, leppisime kokku, et mu emme võtab ta Konsumi juurest peale. Pärast kõnet puhastasin veel veidi ja ss tagasi arvutisse. Kui arvutis olla ei lubatud, hakkasin vene keelt õppima, aga täpselt siis , kui arvuti kinni läks ja vene keele vihik lahti , pidin sättima hakkama, et näiteringi minna. 13.15 hakkasime kodust minema emmega umbes. Näiteringis oli suht tore Pilleriini, Lisanne ja Aimega ( -.- ). Esietendus tuleb meil neljap., 31.03 btv : ). Aga unustage see kp ära ja ärge jumala eest vaatama tulge. Aitähh. Aga jahh, tglt seal oli jumala lahe, eriti, kui WCsse läksin ja Pille jooma tuli. Lisanne jäi ju Aimega sinna xD Jahh, Rõngu mehed meil küll südames ja peas, aga mis see sinu asi on ??? Ja btv, keegi ei taha SINU exidest teada !! ( Aimele oli see :) ). Mõtlesin, et äkki kutsuks Lillu endapoole. Mõeldud - tehtud. Kahju, et Sa tulla ei saanud :( A suht tore oli emmet oodata ja sinna bussi peale R ja T kirjutada xD xD xD xD. Ei ja, mdu oli ka musidest tore rääkida. mingi 15.16 jõudsin koju.
WE (L) U GUYS (L)(L) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RaimoMsi, Kõige kallim oled ; *
Pärast, kui koju jõudsin, läksin jälle arvutisse. Sellel nädalavahetusel üldse palju arvutis oldud. Olin mingi poole kuuni arvutis ja ss hakkas Monk. Vaatasin telekat ja olin arvutis korraga. Siis vaatasin veel ja veel telekat. Praeguseni välja. Tglt vahepeal sai flööti mängitud ja saunas käidud. Nüüd olen suht väsinud ja peaks magama. Sry, emme issi. Ma loodan et te seda blogi ei loe, sest siin kirjas, et ma 2x juba 2 päeva jooksul üle aja üleval olnud. MAI TAHA VEEL TUTTU !!!!!!!!!!!!!!! Kuigi uni on ja särgi - värki, aga ... ikkagi. Nüüd peab siiski maga minema. Good night for everybody !! ; *
Love U Raimo (K).

No comments:

Post a Comment