Friday, March 25, 2011

// By : Ailee .

nii Sannuu vahest käib nagu sitaks närvidele kui ta tuleb mingi nõmeda jutuga jälle... agaa vahest on niii et ma viitsin seda nõmedat juttu kuulata ja siis see pole nõme :P aga sannu sa oled nagu sitaks ilus ja lahe ja julge ja mida kõike sa veel ka pole tead mis ma mäletan kui ma laululaagris tisse võrdlesime ja ma kaotasi-.- aga nüüüd enam ei hakka parem proovima.. :D:D ei jahhh mälestusi jagub. Aga tead et ma võin siin veel niii palju kirjutada et jube. Nii siis ma mäletan kui me minu pool selle asjaga katusele sõitsime või nohh sinna kõrgele ja herneid ka lahe süüa   ja mingi invade vetsus ka suht lahe .... ja siis sellega saab ringi ka sõita ja aga mul ei tule selle POISSLAPSE nimi meelde äkki aitad mind sellega??? Ja koolis ültse mingi lahee vahel oleme tülis nädalas korra äkki??+ okok tegelt ülilahe söbrannnaaa. Aa jaaa inger on nagu ingel et ma pean kohe emmele ütlema et ta mu vennale selle nime paneks: D ei tegelt äkki hakkab meeldima talle. mis ma siis teen...NAERAN. Aga sannu musiii super klassiõde on ju või miss??? aga jahhh kle ma ei jõua enam midagi mõelda äkki mõtlen midagi põnevat väljaaa
 ja tuleb tuleb
 mm...
 LOVE ME LOVE ME SAY THAT YOU LOVE ME, FOOL ME FOOL ME WHO HAVE YOU TO ME , KISS ME KISS ME SAY THAT YOU MISS ME...
  a see polegi juu jb laul
 aa siiis suvaa aga töpas ka äge ju laulda meil
 okei nüüd vist kõik kuule ongiii aga jahhh ) sannuuu on nagu nii rõõõmus tüdo et sure ära  
 okkokk niii aitab klahh vast imelik on juba aga tead sannnuuu
 ma nägin täna selveris mingit haigelt kena poissiii  aa ma sulasin seal
 ta oli niii nunnuuuu
 aaa ma ei saaa ta vaatas mullle silma .. ma sulasin kohee ja siis mitukorda nägime veel selveris kuni ma ära läksin
 se oli parim poeskäik
 :C:C
 D :*
 aga igataheess
 sa oled P-A-R-I-M!!!!
 ///Aile .

No comments:

Post a Comment