Monday, June 27, 2011

Loca people (LL) :D

Tna 2 päeva korraga :) Eilne & tänane.
Day 18 - Kas sa jood vett rohkem limonaadi rohkem , kui piima ? - Jaaaaa, mulle ei maitse piim .. :)
Day 19 - Initsiaalid oma armastusest / armastatutest - Ma ei saa aru, mis asja ma tegema pean ?? :D

Muidu tänasest :
Täna oli elusuper päev. Emmega linnas ja sain 2 paari uusi pükse (LL). Robit & Rikut nägime kaa :D
Ma leidsin sitax palju siukseid lühkareid, mis mulle niiiiiiiii räigelt meeldivad :D
Ja siis sain ühed lüikesed teksad kh , rohelised. Eluilusad (ll) :D
Ja siis täis pikad teksad kh. Mulle nii meeldivad.
Muidu, emmel nüüdsest puhkus ju :S:S:S Ei ole üldse tore nii :D
Aga jaa, kohe laulupida, peale seda Pärnusse, peale seda Põltsamaale ja siis ujumis laagrisse. Ja juuli ongi läbi :D
Nojaaa, Loca People (Y) laul ^^ :D

No comments:

Post a Comment