Wednesday, November 30, 2011

Lihtsalt HAIGELT ammu pole bloginuud :D

Niisiis, ega ma eriti midagi huvitavat ei kirjuta, ns tahtsin neid küsimus vms ära teha :))


Küsimused.

Teod
Mul on olnud augustused peale kõrvaaukude -  eip :(
Ma tahan augustusi peale kõrvaaukude - Jaaaaa
Mul on palju arme - u yeahh
Ma päevitun kergelt - mhmh
Ma soovin, et mu juuksed oleksid teist värvi - Jaaa , blondid.
Mul on sõpru, kes pole mu naturaalset juuksevärvi kunagi näinud - mkm .. ple värvind :D
Mul on tätoveering/ma tahan tätoveeringut -  TAHAN (L)
Ma olen väga eneseteadlik oma välimuse osas - enam -vähem
Mul on (on olnud) breketid/hambaklambrid -  Mkm / ei
Mul on rohkem kui kaks augustust/neeti - mkm

Piinlikkus
Disney filmid ajavad mind siiani nutma - mkm
Ma olen nii kõvastu naernud, et hakkasin nutma - jõhkralt ja peale .
Ma olen enda käe millegi külge liiminud - ikkaa
Ma olen nii kaua naernud, et jook tuli ninast välja - mhm
Ma olen avalikus kohas püksid lõhki rebestanud - japp , kaupsi mängukal :D
Ma olen midagi teravat/kuuma/vms katsunud, et teada saada, kas see teeb haiget - jaa , panin käe vastu panni (Y)


Tervis
Mind on õmmeldud - Vist ?
Mul on luu murdunud/paigast läinud -  Jepp .. :D
Mul on mandlid eemaldatud - Ei , õnneks .
Mul on tarkusehambad eemaldatud - Mkm
Mul on olnud tuulerõuged - Jaah ?!


Reisimine
Ma olen reisinud Euroopasse - Jah .
Ma olen reisinud USAsse - Kahjuks mitte :(
Ma olen sõitnud/lennanud üle 200km päevas - Jaa .. Laupäeval nt.
Ma olen olnud lennukis - Mhm, 4x


Kogemused

Ma olen oma kodulinnas ära eksinud - Mhm
Ma olen näinud langevat tähte - Ikkaa
Ma olen soovinud langeva tähe ajal - Jpp ..
Ma olen näinud meteoriidisadu - ei .
Ma olen läinud välja magamisriietes - jaa, alasti kaa statal (Y)
Ma olen liftis kõikide korruste nuppe vajutanud - Mhmm
Ma olen kellelegi kõrvakiilu andnud - Jaa .
Ma olen kedagi vee all suudelnud - Mkm :(
Ma olen mingi joogi vahepeal hingamata alla kulistanud - Jaa :D
Ma olen autoga avarii teinud - Mkm
Ma olen suusatanud - Duhh :D
Ma olen muusikalis osa võtnud - Mhm , peaosaga sht (Y)
Ma olen millegi jaoks katseid teinud (sisseastumiskatsed e. audition) - Yup
Ma olen laval olnud - Palju Palju .
Ma olen keelega lumehelbe püüdnud - Jaa (k)
Ma olen öösel katusel istunud - Mhm
Ma olen kellelegi tünga teinud - U yeahhhh :D
Ma olen taksoga sõitnud - Mhmmm


Ausus/kuriteod
Mind on ähvardatud arreteerida - Mkm :D
Ma olen seadust rikkunud - Ja ... :D
Ma olen teinud midagi, kuigi lubasin kellelegi, et ma seda ei tee - Kahjuks kll
Ma olen teinud midagi, kuigi lubasin endale, et ma seda ei tee - jaa .
Ma olen välja hiilinud - Mhmm
Ma olen enda asukoha kohta valetanud - Jaaaaa !
Ma olen mängus sohki teinud - Mhmm
Ma olen rusikatega kakelnud - Eip

Surm
Ma kardan surra - Vb , mdea
Ma vihkan matuseid - Ei tea, olin väike. Ühekorra olin nagu üliõnnelik, teine kurb. See oli ammu ...
Ma olen näinud kedagi/midagi suremas - Mhm
Keegi mulle lähedane on püüdnud sooritada/sooritanud enesetapu - Jaa..
Mina olen püüdnud sooritada enesetappu - Plaaninud korra ..
Ma olen mõelnud enesetapule - Korra .
Ma olen endale matusekõne kirjutanud - mkm

Materialism
Ma oman üle viie räpi-CD - Mkm
Ma olen sõltuvuses animest/mangast - ???
Ma kogun/kogusin koomikseid - Mkm
Ma oman palju meigitooteid - Ei
Ma oman midagi Pac Sun'ist - Misse ?Ma oman midagi Gap'ist - ei ?
Ma oman midagi, mille sain eBay'st - Jaa
Ma oman midagi Abercrombie'st - Mkmm
Komplimendid mõjuvad mulle kosutavalt - oleneb ..
Teiste viha mõjub mulle kosutavalt - Mkm

Random

Ma laulan hästi - Eiiii !
Ma olen varastanud kiirtoidurestoranist kandiku - Eip
Ma avan end teistele kergesti - Oleneb inimesest. Üldiselt jah
Ma vaatan tihti uudiseid - Mkm
Mulle ei meeldi putukaid tappa - Milliseid ?
Ma laulan duši all - Ei.
Ma olen hommikuinimene - ja.
Ma olen spordifanaatik - Ei .
Mulle meeldib juukseid ümber sõrme keerutada - Vahel .
Grammatika on minu jaoks tähtis - Pisut.
Ma armastan spämmi - Mkm
Ma olen rohkem kui 30 CDd ühe päeva jooksul kopeerinud - Eip.
Ma oskan küpsetada - Yup
Üks neist on mu lemmikvärv: valge, kollane, roosa, sinine, punane, must, lilla või oranž -Jupppp
Ma kannaksin pidžaamasid koolis - Vahest :D
Mulle meeldib Martha Stewart - Kuidas kunagi
Ma naeran enda naljade üle - jaaa . muhhahahaaa ;)
Ma söön nädalas vähemalt korra kiirtoitu - Mkm
Ma olen mingi töö üle andmata jätnud ja ikkagi viie saanud selles tunnis - Mkm
Ma ei saa magada, kui toas on ämblik - JAAAA !!
Ma kardan kõdi - Siiski poegiv lehm :D
Mulle meeldib valge šokolaad - JAA
Ma närin küüsi - Kahjuks kl
Mulle jäävad nimed hästi meelde - Oleneb.
Mulle jäävad kuupäevad hästi meelde - Eii.
Mul pole aimugi, mida ma ülejäänud eluga ette tahan võtta - Eriti mitte .

Inimesed
..küsivad kas ma olen anorektik/buliimik - Ei :)
..kutsuvad mind paksuks - Mõnitusex :D
..ütlevad, et ma olen peenike - Jp
..ütlevad, et ma olen kole - Mkm
..on öelnud, et ma olen ilus - Ja.
..levitavad minu kohta kuulujutte - Mkm
..sunnivad mind sööma - Jaa :D
..ütlevad, et ma söön liiga palju - Never ;)
..ütlevad, et ma söön liiga vähe - Mhm


Söömine
Ma olen kaalus alla võtnud - Jaa .. :D
Ma olen kaalus juurde võtnud - Mkm
Ma olen kaalus alla võtnud ja seda nii hoidnud - Mhm
Ma olen kaalus alla võtnud ja kilod uuesti juurde võtnud - Ikkaa :D
Mu kaal mõjutab mu tuju - ei ?
Ma pean dieeti - Mkm
Ma teen trenni - ikka :D
Ma olen kurnatusest minestanud - Mkm


Pere
Ma olen vanematega rääkides vandunud/ropendanud - Mkm
Ma olen plaaninud kodust ära joosta -  OOJAAA
Ma olen kodust ära jooksnud - almost
Mu bioloogilised vanemad on koos - Mhm
Mul on õde/vend, kes on vähem kui aastane - Mkm
Ma tahan lapsi -Yup, aga tulevikus
Mul on lapsed - Eipp
Ma olen lapse kaotanud - Ei ? :D


Suhted
Ma olen suhtes - Jaa (L)
Ma olen vallaline - Mkm
Ma olen kihlatud - Mkm
Ma olen abielus - Mkm
Ma tõmban ringi - ah ? :D
Ma olen käinud pimekohtingul - Mkm :D
Mul on/on olnud "erilised sõbrad" (sõprus+seks, friends with benefits) - Mkm :D
Ma igatsen hetkel kedagi - Jaa
Mul on hirm hülgamise ees - Ei, mu musi ei jäta mind ;)
Ma olen lahutatud - Mkm
Mul on olnud tunded kellegi vastu, kellel minu vastu tundeid polnud - Jaaaa
Kellelgi on minu vastu tunded olnud ja minul nende vastu polnud - Yupp
Ma olen kellelegi öelnud, et ma armastan teda, kuigi tegelikult ei armastanud - Ei .
Ma olen kellelegi öelnud, et ma ei armasta teda, kuigi tegelikult armastasin - Jaa .
Ma olen vanast suhtest midagi alles hoidnud - Mhm


Romantika

Mulle meeldib kaisus olla - Jaa :)
Mind on vihmas suudeldud - Musi ;)
Ma olen kallistanud võhivõõrast - Jap :D
Ma olen suudelnud võhivõõrast - Mkm


Halvad ajad
Ma joon regulaarselt - Mkm
Ma ei suuda tablette neelata - jaa .
Ma võin mitu tabletti korraga alla neelata, ilma raskusteta - ple proovinud .
Mul on mingil ajahetkel diagnoositud depressioon - Mkm
Mul on/on olnud ärevusega probleeme - Eii ? :D
Ma tõrjun teised eemale, kui olen endast väljas - Ei tea, vist kl.
Mul pole kellegagi rääkida, kui olen endast väljas - On kl.
Ma võtan antidepressante - Mkm
Ma olen end lõikunud - Ei
Ma olen terve päeva maha maganud - Ei
Ma olen kellelegi kättemaksu haudunud - mkm

Küsimustik :)

Mis on su nimi ? - Sandra Lisbeth
Kas oled rahul ? - Ja
Lemmik poisi ja tüdruku nime ? - Keirily, Karl
Vana oled ? - 13
Sünnipäev ? - 19.03
Tähtkuju ? - kalad
Õed ja vennad ? - õde
Sinu hobid ? - ujumine, muusikakool, näitering.
Sinu lemmikvärv ? - Neoonid pmst (k)
Lemmik jook ? - Pole .
Kelleks saada tahad ? - Ei tea .
On sul oma poiss ? - Yupp
Lemmik toit ? - Pole .
Lemmik sarjad jne ? - kättemaksukontor vist .
Lemmik näitleja ? - Matt Boner.
Lemmik bänd või artist ? - paljud ;)
Kuhu tahaksid reisile minna ? - USA , Hawaii  ;)
mis kellani oled tavaliselt Üleval? - tööpäeviti umbes kella 11-12-neni ja puhkepäevadel kauem.
lemmik kodulehekülg - fb ?
lemmikloom - kõik ;)
parim sõber? - Madis.
oma arvuti? - Eip
oma tuba? - Yup

kas pead päevikut? - ei, aga pidasin.
Sul on hirm millegi naeruväärse üle? - mm, jaa . :D
sa elad linnas võ maal? - linnast natuke väljas  :)
su kodu on 2 korrusega? - Jaa .
poisslapse nime - Edward / Karl
perekonna nime - Ahh ??
tütarlapse nime - Keirily
uue ameti -  ??
uue nime - ??
uue sünnikuupäeva - Whaat ??
uue sünniaasta - 1995
Kui kaugel asub sinu kodust su kool? Jala umber 30 minti w ?
Mitu tundi sa veedad päevas arvuti taga? - Alla 3-e
Kas sa oled kunagi alkoholi tarvitanud? - Yupp
Kas sa oled kunagi vesipiipu teinud? Meeldis? - Ei ole .
Oled sa kunagi parima sõbra kotanud? - Mhm :(
Mis on su läbi aegade lemmik raamat? - Polee .
Millal sa kaotasid usu jõuluvanasse, või usud sa temasse praegugi? 7/8 . Päkapikkudesse usun natsa ;P
Mis on su lemmikõppeaine? - Pole  :)
Ütle esimene inglisekeelne sõna, mis sulle pähe tuleb? - Love
Kas su vanemad on sind kunagi koos mingi poisiga õues näinud ja sind peale seda küsitlema hakanud? - Ikka kohe, et noh, uus poiss ?? :D
Mitu erinevat matemaatikaõpetajat on sul olnud? 2
Kas sa oled kunagi kolinud? Kui jah, siis kui kaugele oma varasemast elukohast? - Olen, Ikka kaugele, Nõost Annelinna, ja seal Siia, Ülku :)
Mitu tundi sa tavaliselt öösel magad? - 7
Ütle, mis sulle hetkel kõige rohkem meeltmööda on? - Tom & Sassu & Fa
Mida sa viimati sõid? - mandariinii :P
Mida sa viimati jõid? - Mahla ikka :D
Kas tarbid peale igat söögikorda nätsu? - Mkm
Mitu sõpra sul facebooki sõbralistis on? - üle 400 :))
Millised on sinu lemmikud kõrvarõngad? Kirjelda neid (mis kujuga, värvus, materjal jms) - Mustad, nagu viinamarjad minuarust :)
Kas sa meigid end igapäevaselt? - mhmh
Oled sa hetkel lauaarvutis või läpakas? - läpakas
Kas sa oled kunagi üritanud kellegi suhet lõhki ajada? - mhm
Mitu last sa saada tahad? Mis soost? - 5-te. 3 tüdrukut ja 2 poissi :)
Kui kaua sa oled viimase aasta jooksul kõige kauem internetita elanud? - Mdea, 3 päeva.
Kui suur on su igakuine mobiiliarve? - no prgu 15 euri :)
Kui suur on su taskuraha?  pole kindlat
Mida sa nendest kõige rohkem eelistaksid: Kismet, Snickers, Twix? - kõikki
Mida sa hommikuti sööd? - võileibu :)
Kohukesi sööd? Milline on lemmik? - ja, pole :)
Mis raamatut sa hetkel loed või mis raamatut sa viimati lugesid? - viiamti lugesin "Tõmba uttu"
Kui tihti sa ristsõnu lahendad? -Harva :D
Kas sa oskad kabet mängida? - Jaaaa ;)
Aga malet? - nii ja naa :)
On sul hetkel parasiitsõna(d)? Kui jah, siis milline (millised)? - Pole üldse oluline :D
Meeldib sulle päevitada? - Mhmmm
Kui oled rannas, eelistaksid sa rohkem supelda vees või päevitada liival? - Mõlemat                               Mitu kanalit su telekas on? - mingi 4
Mis käändes on see sõna: koerana? - kellena :D
Kas keegi on kunagi öelnud midagi, millega sa totaalselt ei nõustu, aga talle ütled, et nõustud küll? - yup / yup
Kui ma ütlen Katy Perry, mis laul sulle meelde tuleb? - I wanna see you'r peacock :D
Mitu kalendrit on su toas? - 3 pisikest ?
Kui sa oled arvutis, kas vanemad tulevad tihti vaatama, mida sa seal teed? - tahavad, a ma ei lase .
Mis on su lemmik ajakiri? - Njetuu
Mis on su lemmik ajaleht? - Njeetu
Kas sa oled kunagi vaadanud "Komissar Rex'i"? - jaah
Kes on su eeskuju? - Pole :D
Eelistad sa jalgpalli või kovpalli? - jalkat.
Kas sul on õpetajaid, kes on vanemad kui 60? - Mhmm  :)
Kui vana on sinu jaoks vana? - no mingi 50 / 60 .
Kas sa loed horoskoopi ja usud seda? - varem lugesin ja uskusin.
Kas sa usud maailmalõppu? - Ei tea, mida arvata .
Kumb oli enne, muna või kana? - Ei tia ma.
Kui liikuvas bussis üles hüpata, kas maandud samasse kohta, kust hüppasid, või mujale? - mujale. :D
Mis leheküljed sul praegu internetis lahti on? - fb, blogi.
Oled sa kunagi šampust joonud? - Mhm
Eelistad sa bussi või rongi? - Ei tia, ei mäleta rongi sõitu.
Mis on/oli su lemmikmultikas? - on Yakari
Mis on su lemmikjäätis? - Vanilje / Sex on the beach / kookose .
McDonald's või Hesburger? - mäkk !! :D
Olid sa Michael Jacksoni fänn? - mkm
Oled sa kunagi dieedil olnud? - Mhm
Mis tunded sind valdasid, kui Osama tapeti? - Ahh ??
Kui tihti sa kõhulihaseid treenid? Enam ei treenigi.
Kirjuta oma nimi tagurpidi. - ardnaS.
Kas sind on tunnist välja visatud seoses naermisega? - Mhm
Ütle oma telefoninumbri 2 viimast numbrit. - 97
Mitu märkust sul keskmiselt veerandis on? Aga õppeaastas? - märkusi polegii :D
 
Küsitluuus :))

MIS OLI SINU:
1. viimane jook - mahl
2. viimane telefonikõne- Tom (L)
3. viimane sõnum- Tom (k)
4. viimane laul, mida kuulasid - Ei tea nime :D
5. viimane kord kui nutsid - nädalaid tagasi.

KAS SA OLED KUNAGI:
6. käinud kellegagi 2 korda - Mhm
7. olnud suhtes petetud - Ei ?
8. suudelnud kedagi & seda kahetsenud - Ja.
9. kaotanud kellegi erilise - Mhmm
10. olnud depressioonis - Mkm
11. olnud täis ja oksendanud - ei .

JÄRJESTA 3 LEMMIKVÄRVI:
12. Neoon Roosa
13.- Neoon Roheline
14.- Neoon Kollane

EELMISEL AASTAL SA:
15. said uusi sõpru - Mhm
16. läksid kellegist lahku - Jaa
17. naersid seni kuni nutsid - Mhm
18. kohtusid kellegagi, kes sind muutis - Mhmm
19. leidsid, kes su tõelised sõbrad on - enamvähem
20. leidsid, et keegi rääkis sinust - ahh ?
21. suudlesid kedagi oma Orkuti sõbralistist - Mhm

ÜLDINE:
22. kui mitut inimest oma Orkuti sõbralistist tead ka päriselus - Ei tea, pole ammu ammu käinud.
23. armastad oma perekonda - Mhm
24. kas sul on lemmikloomi - Kiiisu ? kõik tglt.
25. kas sa tahad oma nime muuta - Mkm
26. mida sa tegid oma eelmise sünnipäeva jaoks - Valmistasin ette mingit mängu, mis pekki läks :D
27. mis kell sa täna üles ärkasid - 7.05
28. mida sa tegid täna südaööl - magasin :D
29. nimeta midagi, mida sa EI JÕUA ära oodata - uut aastat .
30. viimane kord kui oma ema nägid - 30 minti tagasi.
31. mis on üks asi, mida sa sooviksid oma elus muuta - shsss , saladuus :D
32. mida sa praegu kuulad - telekast mingit musa :D
33. kas sa oled kunagi rääkinud inimesega kelle nimi on Tom - Jmhh :D
34. mis käib sulle praegu närvidele - Et pean 4 minti prst magama minema :D
35. kõige külastatuim netilehekülg - fb vast :D
36. kus sa praegu olla tahad - Musi juures .
37. hüüdnimed - Sannu, Sunsa, musi, kallis jnejne :D
38. suhte staatus - suhtes.
39. tähtkuju - Kalad.
40. mees või naine - naine
41. silmade värv - Sinakas. rohekas . hallikas
42. kaal - **
43. telefoninumber - 555 95 397
44. juuksevärv - blond suhht .
45. pikad või lühikesed - keskmised.
46. pikkus - 171/172
47. kas sulle meeldib keegi(romantiliselt) - Jaaa .
48. mis sulle enda puhul meeldib - Ei tea ma .
49. augustused - Kõrvaaugud. Tahax nabaneeti :)
50. tätoveeringud - Kahjuks njetu.
51. paremakäeline või vasakukäeline - paremakäeline
52. esimene opp - adenoidid ?
53. esimene augustamine - 5 aastaselt
54. kõige esimene parim sõber - Rahel Repkin / Inger Ivanov.
55. kõige esimene poiss-/tüdruksõber - Ei tia , Rass vst :D
56. mis on su lemmik raamat - njetu
57. kes on su praegune parim sõber - Madis , Karl kaa :D
58. esimene armumine - Tõmmu ;)

PRAEGUSEL HETKEL:

59. sööd - mkm
60. jood - mkm
61. mida kavatsed teha - tuttu minna
62. kuulad - telkut
63. ootad - jõule, vana aasta lõppu - uue aasta algust ja sünnat

SINU TULEVIK:

64. tahad lapsi saada - jap
65. tahad abielluda - jap
66. karjäär - oleneb kuidas lõpetan põhikooli.

MIS ON PAREM:
67. huuled või silmad - silmad
68. kallistused või suudlused - kallistused vb
69. pikem või lühem - misasi pikem või lühem ?
70. vanem või noorem - endast vanem :)
71. romantiline või spontaanne - paneb mõtlema :D
72. ilus kõht või ilusad käed - kõht
73. hooliv või lärmakas - hooliv
74. kohting või suhe - suhe
75. pahanduste otsija või kahtleja - eeeeeei tea ...

KAS SA OLED KUNAGI:
76. suudelnud võõrast - ei
77. joonud kanget alkoholi - ja
78. kaotanud kontaktläätsed/prillid - ei
79. seksinud esimesel kohtingul - ei
80. murdnud kellegi südame - ja
81. olnud murtud südamega - ja
82. olnud arreteeritud - ei
83. andnud kellelegi korvi - ja
84. nutnud kui keegi suri - ja
85. armunud sõpra - jah

KAS SA USUD:
86. endasse - ja
87. imedesse - ja
88. armumisse esimesel kohtumisel - ja
89. taevasse - ja
90. Jõuluvanasse - ei
91. suudlusesse esimesel kohtingul - ja
92. inglitesse - ja

VASTA AUSALT:
93. on sul kunagi olnud korraga rohkem kui 1 poiss/tüdruk - ja
95. kas sa laulsid täna - ja
94. oled sa teinud midagi keelatut - ja
96. oled sa kedagi petnud(suhtes) - ei
97. kui sa suudaksid minna ajas tagasi, siis kui kaugele sa läheksid ja miks - lapsepõlve - oli super aeg
98. kui sa saaksid valida ühe päeva eelmisest aastast ja selle uuesti läbi elada, siis mis päev see oleks - Ei teagi :D
99. kas sa kardad kellessegi teisse armuda - ei
100. postitad selle kui oma 100 tõde - Mhm ;)

// By Sannu Msj , kes ple üliammu bloginuud :P

No comments:

Post a Comment